zon !!! - Reisverslag uit Kohimarama, Nieuw Zeeland van elly-hans-nieuwzeeland - WaarBenJij.nu zon !!! - Reisverslag uit Kohimarama, Nieuw Zeeland van elly-hans-nieuwzeeland - WaarBenJij.nu

zon !!!

21 Juli 2014 | Nieuw Zeeland, Kohimarama

Het is inmiddels maandagmiddag, in Nederland is het net maandag geworden maar nog nacht, half drie.

Tijdens een erg regenachtige zondag hebben we als enige buitenactiviteit boodschappen gedaan bij de Countdown, de plaatselijke supermarkt. Lekker een boek lezen en een DVD kijken en lui niks doen is ook vakantie.

Wat zeg je? Daarvoor hoef je niet naar Nieuw Zeeland, dat kan ook thuis? Tuurlijk, maar als het regent hoef je toch ook niet tegen beter weten in naar buiten omdat je toevallig een paar centen hebt betaald voor een vliegticket?

En volgens de voorspellingen is het vandaag lekker dus gaan we straks weer even langs het strand wandelen, is het de komende dagen weer wat minder en gaan we wellicht naar een museum of zo.

Maar donderdag, vrijdag en zaterdag weer drie dagen op een rij mooie weer en daarom hebben we al een plekkie geboekt om donderdagavond en vrijdagavond te kunnen slapen. Een motel in Paihia en vandaar gaan we vrijdag op en neer naar Cape Reinga, de hoogste plek op het Noorder eiland. Ook Paihia is leuk en bijzonder, net als Waitangi en andere plaatsen in the Bay of Islands. zoek maar bij wikipedia wat daar allemaal gebeurd is. Bijvoorbeeld en.wikipedia.org/wiki/paihia

Inmiddels hebben we weer even langs de kust gewandeld, wat gegeten in St Heliers en de kranten gelezen. Ook al is het nu in Nederland half zes in de nacht op maandagochtend, wij hebben de kranten alweer uit. En dan nu het bericht met wat foto's van onderweg versturen.