weer thuis - Reisverslag uit Almere-Buiten, Nederland van elly-hans-nieuwzeeland - WaarBenJij.nu weer thuis - Reisverslag uit Almere-Buiten, Nederland van elly-hans-nieuwzeeland - WaarBenJij.nu

weer thuis

03 Augustus 2014 | Nederland, Almere-Buiten

we zijn weer thuis. Het vliegtuig vertrok vanuit Seoul met een uur vertraging, want een passagier bleek na het binnenwandelen plotseling medische zorg nodig te hebben. Als we het goed hebben begrepen was er last van een acute allergische reactie. En toen moest de hele familie weer uitchecken en de koffers opgezocht.

De vlucht was prima, we gingen erg noordelijk, dus langs St Petersburg, Helsinki, Kopenhagen, Groningen en Almere. Ondanks de vertraging bij vertrek waren we vijf minuten eerder dan gepland weer geland op Schiphol. Om half zeven hadden we de koffers verzameld en bij de ontvangst stonden Jessica, Susanne en Daan te wachten dus we konden gelijk met de eigen auto naar huis.

Vakantie is leuk, is geweldig, maar weer thuiskomen is ook helemaal het einde (van de vakantie).

En nou maar kijken hoe en waar we een volgende reis naar down under onderbreken. Want een doorgaande reis is naar zo ver weg nog steeds niet mogelijk. En ruim 20 uur achter elkaar op dezelfde stoel is ook geen aantrekkelijk vooruitzicht.

• 03 Augustus 2014 - 20:58

Ineke Rutten:

Hallo reizigers,
    Welkom thuis!
    Wij hebben het nog te goed en vertrekken a.s. vrijdag, waar naar toe? Geen idee; caravan mee en we zien wel waar we terecht komen ;-)).

Kijk al weer uit naar jullie volgende reis(verslagen).
    Groetjes Kees & Ineke

• 03 Augustus 2014 - 22:13

Kor & Robin:

Hi Elly en Hans
    Goed dat jullie weer safe thuis zijn.
    Het was geveldig dat jullie ons "feest" konden bijwonen.
    En zoals we op Auckland Airport zeiden, to de volgende keer, waar dat weten we niet maar het zal niet te lang duren.

Kor & Robin

• 04 Augustus 2014 - 00:18

Yvonne P.:

Welkom thuis! Binnenkort als jullie bijgekomen zijn plannen we een datum, groetjes Yvonne

• 14 Augustus 2014 - 20:20

Wil Wilms:

fijn dat jullie weer thuis zijn. Ik heb, terwijl jullie weg waren, geen verslag van jullie belevenissen ontvangen.
    Volgende keer beter?,
    groet,