nog heel even - Reisverslag uit Kohimarama, Nieuw Zeeland van elly-hans-nieuwzeeland - WaarBenJij.nu nog heel even - Reisverslag uit Kohimarama, Nieuw Zeeland van elly-hans-nieuwzeeland - WaarBenJij.nu

nog heel even

29 Juli 2014 | Nieuw Zeeland, Kohimarama

Tja, het is overduidelijk, het zit erop. En dat betekent niet, dat we nog even gauw allerlei toeristische attracties afwerken, maar wij houden ons rustig. We lezen de krant, kijken naar het nieuws of uitzending gemist.

Ook al is het vreselijk wat er is gebeurd met de passagiers van MH17, het staat al niet meer op de meest prominente plek. Er gebeuren ook andere rampen.

Morgen zullen we nog wat laatste dingen doen, zoals stofzuigen en dan nemen we afscheid van Kor en Robin, van Nieuw Zeeland, van dit huis in Kohimarama, met de klemtoon op de eerste 'ma'.

Op de 31e juli vertrekt het vliegtuig 's morgens om 08.45 uit Auckland en dus moeten we drie uur eerder op het vliegveld zijn. Dat betekent, dat we op 30 juli om 22.45 Nederlandse tijd vertrekken. We blijven dan drie nachten in Seoul en zijn 18.25 uur weer op Schiphol. Voordat we dan de koffers hebben zal het wel ongeveer 20.00 uur zijn en weer minstens een uur later zijn we dan thuis.

Van onze buren hebben we begrepen, dat het huis er nog staat en niet is weggespoeld, dat is een flinke geruststelling. Nou maar hopen dat de voor zondag voorspelde buien niet al te veel overlast verzorgen.