thuis in Auckland - Reisverslag uit Kohimarama, Nieuw Zeeland van elly-hans-nieuwzeeland - WaarBenJij.nu thuis in Auckland - Reisverslag uit Kohimarama, Nieuw Zeeland van elly-hans-nieuwzeeland - WaarBenJij.nu

thuis in Auckland

29 Juli 2014 | Nieuw Zeeland, Kohimarama

jawel we zijn weer 'thuis'. weer een mooie rit gehad van een paar honderd kilometer, grotendeels over de SH1 die hier en daar werd opgelapt met als resultaat wat steenslag met als resultaat een sterretje in de voorruit.

Net als in Nederland wordt dat 'gratis' gemaakt omdat de verzekering liever de kosten van reparatie betaalt dan (over een paar maanden) een nieuwe ruit.

In overleg met Bill melden we het voorval aan de verzekering met als opmerking, dat de reparatie door de eigenaar zal worden geregeld in september.

Tja en onderweg was het ook weer stralend zonnig met een plek om even rustig aan de koffie te gaan.

• 28 Juli 2014 - 15:25

Yvonne:

Met veel plezier lees ik al jullie verhalen, wat een belevenissen.
    Geniet er nog maar goed van de laatste dagen daar.
    Nou ik kan jullie vertellen het komt hier met bakken na beneden, wat een regen en onweer, vannacht ook flink te keer gegaan, momenteel code oranje. Maar het blijft warm en broeierig.
    Maar jullie huis staat nog hoor, vaart nog niet voorbij, hihi.
    Vele groetjes Yvonne