niet gelukt - Reisverslag uit Paihia, Nieuw Zeeland van elly-hans-nieuwzeeland - WaarBenJij.nu niet gelukt - Reisverslag uit Paihia, Nieuw Zeeland van elly-hans-nieuwzeeland - WaarBenJij.nu

niet gelukt

Door: Hans

25 Juli 2014 | Nieuw Zeeland, Paihia

Het is niet gelukt om helemaal bovenaan de boel te verkennen, we hebben de afstand en de daarvoor benodigde tijd onderschat. Maar we hebben natuurlijk wel een prachtige tocht gemaakt en daarmee verkend hoe we morgen alsnog bovenaan zullen komen.

Dat betekent onder meer dat we onze luie lijven wat eerder uit het heerlijke bed moeten sleuren en daarna 200 km heen en 200 km teeug moeten afleggen om opnieuw in hetzelfde motel te overnachten.

We hebben namelijk besloten om nog twee dagen langer in Paihia te blijven, zodat we overmorgen ook nog tijd hebben om deze omgeving nader te verkennen.

Dus eigenlijk is het juist wel gelukt: genieten!

We hebben vandaag onder meer het dorpje (?) Kawakawa bezocht en dat is voorzien van allerlei kunst van meneer Hundertwasser. Panelen, pilaren en een bank om op te zitten, voorzien van mozaiek. En meneer Hundertwasser heeft nog veel meer gedaan. Als je daarvoor belangstelling hebt vind je meer over hem vast op het wereldwijde web.