Coromandel - Reisverslag uit Kohimarama, Nieuw Zeeland van elly-hans-nieuwzeeland - WaarBenJij.nu Coromandel - Reisverslag uit Kohimarama, Nieuw Zeeland van elly-hans-nieuwzeeland - WaarBenJij.nu

Coromandel

14 Juli 2014 | Nieuw Zeeland, Kohimarama

We vertrekken vandaag naar het andere huis van Bill en Kaye in Coromandel. Daar is echter geen internet in het huis beschikbaar en de vraag is of we op een andere manier zullen kunnen internetten.

We hebben een draadloos wifi-ding maar de vraag is of we daar wel goed bereik hebben. Vandaar bij deze op de valreep dit berichtje.

Voor de goede orde: Kor en Robin hebben maanden geleden samen besloten om een verjaardagsfeestje te organiseren en alles zo te regelen, dat ze tijdens dat verjaardagsfeestje zouden trouwen. Zij waren samen met de trouwambtenaar de enigen die van dit plan wisten. Maar alle officiële voorbereidingen waren natuurlijk geregeld. Ze hebben alleen een soort toneelstukje opgevoerd waarbij hij op zijn knie vroeg of ze met hem wilde trouwen en zij daar zogenaamd nog even over moest nadenken.

Een half uur later waren ze officieel getrouwd en moesten ze uit de ongeveer 100 gasten nog de officiële getuigen uitkiezen en dat was natuurlijk geen probleem. Er waren ongeveer 100 getuigen!

De dochter van Kor en de zus van Robin waren graag bereid om de documenten mee te tekenen, maar waren net zo verrast als alle andere gasten.

• 14 Juli 2014 - 20:48

Ineke Rutten:

Wat een leuke verrassing zal dat voor jullie allemaal geweest zijn.
    En natuurlijk ook heel bijzonder om daar getuige van te kunnen zijn!
    Geniet maar lekker van jullie tijd in Nieuw Zeeland