Saint Heliers - Reisverslag uit Kohimarama, Nieuw Zeeland van elly-hans-nieuwzeeland - WaarBenJij.nu Saint Heliers - Reisverslag uit Kohimarama, Nieuw Zeeland van elly-hans-nieuwzeeland - WaarBenJij.nu

Saint Heliers

Door: Hans

05 Juli 2014 | Nieuw Zeeland, Kohimarama

Vandaag, zaterdag 5 juli, zijn we samen naar Saint Heliers gewandeld en hebben daar op een terrasje gezeten, koffie met genuttigd en op de terugweg geconstateerd, dat windje mee op de heenweg wat lastig was op de terugweg.

Zand dat in je ogen waait terwijl je contactlenzen draagt is minder prettig, dus hebben we ook een bezoekje gebracht aan een opticien en hebben daar een veel te dure zonnebril gekocht. Maar hij is erg mooi, zit erg lekker en sluit mooi af, waardoor er tussen gezicht en bril geen zand stiekem toch in de ogen waait.

En nu lekker in de tuin in de zon zitten. Vanavond gaan we uit eten, broer Kor en schoonzus Robin hebben ons uitgenodigd voor een diner bij een restaurant om de hoek en wel die van de gluwhein. Buiten staat een groot bord met 'Wilkommen', dus ze zullen er vermoedelijk geen woord Duits spreken, die ervaring hebben we al eerder opgedaan.

• 05 Juli 2014 - 19:34

Lies Raterink:

Hoi Allebei,
    Eet smakelijk voor straks!
    Moeten jullie niet BYO?
    Ik weet niet of dat nu in Australie of Nieuw Zeeland was, maar op de deur van restaurants stond dan altijd BYO.
    Het heeft lang geduurd voordat ik wist wat het betekende, maar nu vergeet ik het nooit weer.
    BYO betekent bring your own, je mag dan je eigen fles wijn meebrengen en hem bij het eten opdrinken.
    Groeten van Lies.

• 08 Juli 2014 - 08:31

Corry:

Hoi, hoi, leuk om jullie te lezen liefs Corry Waarom moet ik bovenaan verplicht naam invullen ?.