steed haai wee wan - Reisverslag uit Paihia, Nieuw Zeeland van elly-hans-nieuwzeeland - WaarBenJij.nu steed haai wee wan - Reisverslag uit Paihia, Nieuw Zeeland van elly-hans-nieuwzeeland - WaarBenJij.nu

steed haai wee wan

Door: Han

26 Juli 2014 | Nieuw Zeeland, Paihia

SH1 = State Highway 1 = bij Auckland drie banen heen en drie banen terug, maar als je noordelijker komt wordt het vanzelf 1 baan heen en 1 baan terug en als je nog noordelijker komt dan is het soms een wan leen brits of kilometers lang haarspeldbochten.

Dat is geen klacht of zo, het geeft alleen aan hoe we vandaag naar Cape Reinga zijn gereden en waarom het van 0800 tot 1700 uur heeft geduurd. Het houdt je wakker.

Ik heb me vandaag, vanochtend, na een paar kilometer rijden gerealiseerd, dan ik nu zonder er over na te denken op de hier juiste weghelft begeef. Dat geeft een rustig gevoel voor hier, nu maar hopen dat ik volgende week in Nederland weer op het Nederlandse juiste pad begeef.