Computerproblemen - Reisverslag uit Kohimarama, Nieuw Zeeland van elly-hans-nieuwzeeland - WaarBenJij.nu Computerproblemen - Reisverslag uit Kohimarama, Nieuw Zeeland van elly-hans-nieuwzeeland - WaarBenJij.nu

Computerproblemen

07 Juli 2014 | Nieuw Zeeland, Kohimarama

We probeerden de hele zondag om de iPad en de laptop met elkaar te verbinden en dat heeft ertoe geleid, dat er op internet is gezocht naar manieren om het voor elkaar te krijgen.
En dan blijk je dingen te vinden die veel beloven, maar uiteindelijk alleen maar nare dingen doen. En die 'malware' moet er ook weer af. Computerdeskundige broer komt daar uiteindelijk mee helpen op maandagmiddag. En Elly komt daar dan foto's van maken. Eens kijken of we die foto's ook bij dit bericht kunnen plakken.
En ook kijken of de problemen uiteindelijk zijn opgelost.
Schrik niet, we hebben ook andere dingen gedaan zoals vooral heel erg lui zijn, voetbal kijken, naar de supermarkt en meer van dat soort zaken.
Het weer zit vandaag niet zo mee, dus alle tijd om de computer onder controle te willen krijgen.

• 07 Juli 2014 - 12:22

Yvonne:

Hello Hans en Elly, met veel plezier lees ik jullie verhalen zo altijd weer.
    Foto bij dit bericht kom(t)en nog niet door.
    Wat is de temperatuur momenteel bij jullie?
    Geniet lekker van jullie vakantie, en lekker lui zijn mag hoor, en ik zie het volgende verslag wel weer binnen komen, gezellig!
    Groetjes uit momenteel zonnig Almere.
    Yvonne P.